اشعار من

حرف دلم و شعرهایی که خودم میگم

اشعار من

حرف دلم و شعرهایی که خودم میگم

قصد دارم هر وقت حس شعر گفتنم گرفت شعر بگم و در اینجا قرار بدم،و گاهی هم دلنوشته هایم را

بایگانی
آخرین مطالب

افروخته

جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۴۰ ق.ظ

امشب، شبِ افروختن

جانم کرده رها ز سوختن

جانش شده رها ز آشفتن

فکر کرده به برگشتن

به دورانِ فکری نداشتن

شاید هم فکری از گذشتن

گذشتن از آنچه نداشتن

چه زیبا شد این آموختن

که چیزی بیش از حد نخواستن

 

  • امین صالحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی